УЗ запустила чат-боти для продажу квитків у Viber і Telegram. Як вони працюють

Акціонерне товариство “Українська залізниця” запустило чат-боти в месенджерах Viber і Telegram з функцією продажу квитків на поїзди. 11-го січня УЗ анонсувала цю функцію.
Про це пише Суспільне посиаючись на повідомлення пресслужби “Укрзалізниці”.
“Сьогодні (12-го січня — ред.) компанія запустила перший власний чат-бот. Він не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу/повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій”
Згідно з ним, чат-бот УЗ “розмовляє” українською, англійською та російською мовами. Стверджується, що нині на сервісі доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Кореспондентка Суспільного протестувала чат-бот у Telegram. Так, він просить користувача надіслати свій номер телефону, потім пропонує обрати мову спілкування й дію, яка цікавить людину, з такого меню:

Так, чат-бот може допомогти знайти/купити/повернути квитки, дізнатися розклад руху, отримати додаткову інформацію. Наприклад, для купівлі квитка потрібно обрати місто з запропонованих (Київ, Дніпро, Харків, Одеса, Славське, Львів) або ввести необхідне власноруч. Потім потрібно обрати станцію відправлення й прибуття, після чого з’явиться розклад поїздів. У випадку з Києвом та Львовом він з’явився від 12-го до 18-го січня.
Після вибору необхідної дати, чат-бот покаже розклад поїздів на цей день, кількість місць у різних класах, розсадку у вагонах, де потрібно обрати місце та написати власне ім’я та прізвище. Також пропонується обрати бізнес-ланч та купили воду. Чат-бот жартує, що можна взяти у дорогу смачненького й мається на увазі “не курка з яйцями”.
Далі чат-бот пише введені дані так, як це відбувається й на сайті УЗ при купівлі квитка. Після цього можна підтвердити бронювання й оплатити квиток або скасувати всі обрані дії.
Протестувати роботу чат-ботів можна самостійно у Viber і Telegram.