<
beta 0.3

Twitter хоче купити Clubhouse

Компанія Twitter провела перемовини щодо придбання соціальної мережі Clubhouse.

За словами співрозмовників, перемовини тривали кілька місяців. Обізнані джерела також додали, що сума угоди – близько чотирьох мільярдів доларів США.

Про це пише Укрінформ посилаючись на Bloomberg.

Наразі сторони вже не ведуть перемовини, невідомо також, чому саме вони зупинилися.

Представники Twitter та Clubhouse відмовилися коментувати новину.

Аудіосоцмережу Clubhouse заснували минулого року підприємці Пол Девіс та Рохан Сет. Вона завоювала популярність серед «еліти Кремнієвої долини» як приватний додаток на iPhone, доступ до якого можна отримати лише за спеціальним запрошенням.

Після реєстрації в Clubhouse користувачі можуть створювати різні кімнати і спілкуватися там виключно голосом.


Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

The maximum upload file size: 5 МБ. You can upload: image.

Свіже
30.04.2021
Вперше приватні заклади вищої освіти зможуть здійснювати підготовку молодших бакалаврів та бакалаврів за державним замовленням. Таким закладам буде відкрито ...
30.04.2021
Міністерство цифрової трансформації повідомило про можливі технічні проблеми у роботі «Дії». О 14.30 Мінцифри повідомило, що технічні роботи на платформі ...
30.04.2021
Цього року 30-го квітня у християн східного обряду – Страсна, або Велика п’ятниця. Назва походить від виразу “Страсті Христові”. Згідно з Євангелієм, саме у ...
30.04.2021
Під час тисняви на єврейському фестивалі Лаг ба-Омер на горі Мерон на півночі Ізраїлю загинули 44 людини. Більш як 150 людей отримали поранення, шість із них ...
29.04.2021
Верховна Рада призначила новим міністром енергетики Германа Галущенка — віцепрезидента «Енергоатому». За відповідне рішення проголосували 305 депутатів. Про це ...
Оксана Мороз
Оксана Мороз
засновниця ініціативи "Як не стати овочем"