<
beta 0.3

Потяг Інтерсіті+ до курортного Славського планують протестувати незабаром

В Україні планують незабаром протестувати денний швидкісний потяг Інтерсіті+ до гірськолижного курорту Славське Львівської області.

Як передає Укрінформ, про це повідомила заступниця голови фракції партії “Слуга народу” Євгенія Кравчук у Фейсбуці за підсумками засідання робочої групи з реформування пасажирських залізничних перевезень. 

“Чому ви не подорожуєте потягами? Причин багато, і сьогодні ми обговорювали їх у робочій групі з реформування пасажирських залізничних перевезень… Про що ми говорили? Про додаткові рейси на зимові свята та про “лижний потяг” Інтерсіті+ у Славське – незабаром його тестуватимуть. Про можливі зупинки потягів біля “туристичних магнітів” – Олеський замок, Тараканів форт, Холодний Яр. Про відродження пасажирського руху на важливих туристичних напрямках – зокрема, на “замковій” ділянці Тернопіль – Заліщики. Про кімнати відпочинку та туристичні центри на вокзалах”

зазначила депутат.

Окремою важливою темою вона назвала групові туристичні перевезення, звернувши увагу на проблему з неможливістю онлайн-замовлення, неконкурентні комісійні збори та застарілі способи передавання інформації. У зв’язку з цим, за словами Кравчук, очільниця Держагентства розвитку туризму Мар’яна Олеськів незабаром організує зустріч залізничників з туроператорами, де питання групових квитків обговорять детально.

“В ідеалі ми хочемо перетягнути хоча б частину турпотоку з автобусних турів на рейки – це екологічніше та безпечніше”

підкреслила парламентарій.

Водночас Кравчук акцентувала й на тарифній політиці, проблему якої також обговорили члени робочої групи з реформування пасажирських залізничних перевезень.

“Пострадянська модель ціноутворення робить залізничні квитки на короткі відстані “золотими”. У підсумку потяги перевозять повітря, а пасажир обирає сумнівну “маршруточку на Бердянськ”. Процес зміни тарифів непростий, його треба погоджувати з Кабміном, але варто розпочинати вже зараз”

зазначила Кравчук.

Вона нагадала, що Укрзалізниця у зв’язку з карантином втратила левову частку пасажиропотоку, який на сьогодні становить близько третини від обсягу 2019 року. І саме це спонукає залізничників боротися за пасажира.

“Якщо раніше УЗ існувала у паралельному світі з висококонкурентним туристичним ринком, то зараз має стати його активним гравцем та партнером зацікавлених туроператорів. Не всі проблеми вдасться вирішити швидко. Колії старіють, локомотиви зношуються – через це потяги змушені рухатись повільніше, а ремонт потребує мільярдних інвестицій”

додала депутат.

Водночас вона висловила сподівання, що перші позитивні зміни будуть “вже до першого снігу”.


Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

The maximum upload file size: 5 МБ. You can upload: image.

Свіже
30.04.2021
Вперше приватні заклади вищої освіти зможуть здійснювати підготовку молодших бакалаврів та бакалаврів за державним замовленням. Таким закладам буде відкрито ...
30.04.2021
Міністерство цифрової трансформації повідомило про можливі технічні проблеми у роботі «Дії». О 14.30 Мінцифри повідомило, що технічні роботи на платформі ...
30.04.2021
Цього року 30-го квітня у християн східного обряду – Страсна, або Велика п’ятниця. Назва походить від виразу “Страсті Христові”. Згідно з Євангелієм, саме у ...
30.04.2021
Під час тисняви на єврейському фестивалі Лаг ба-Омер на горі Мерон на півночі Ізраїлю загинули 44 людини. Більш як 150 людей отримали поранення, шість із них ...
29.04.2021
Верховна Рада призначила новим міністром енергетики Германа Галущенка — віцепрезидента «Енергоатому». За відповідне рішення проголосували 305 депутатів. Про це ...
Оксана Мороз
Оксана Мороз
засновниця ініціативи "Як не стати овочем"