Напад у потязі: в Укрзалізниці розповіли, як мав поводитися персонал і яку компенсацію може отримати потерпіла

В Укрзалізниці пояснили, як мав поводитися персонал у ситуації, коли невідомий чоловік побив пасажирку потяга «Маріуполь — Київ», та чи зможе потерпіла отримати компенсацію.
Нагадаємо, 31-го липня в поїзді “Маріуполь – Київ” чоловік увірвався в купе, де їхала жінка з дитиною. Він побив її і намагався зґвалтувати.
Про це пише Громадське.
Потерпіла розповіла, що саме її чоловік викликав поліцію на станцію «Київ — Пасажирський», хоча в УЗ кажуть, що поліцію викликали співробітники.
Також була інформація, що потерпілій пропонували хабар, щоб вона не викликала поліцію. Перевізник запевняє, що «зараз співробітники не підтверджують такі факти».
За словами директора з пасажирських перевезень Укрзалізниці Олександра Толкачова, провідниця вагона винна в тому, що не контролювала посадку.
«Невідомий проник до вагона без квитка. Провідниця не підтверджує, що брала кошти з нього за безквитковий проїзд»
сказав Толкачов.
Крім того, у співробітників є інструкції поводження в таких надзвичайних ситуаціях. Спершу пасажир має звернутися до провідника, а той вже повідомити про інцидент начальника потяга.
«За вашу безпеку несе відповідальність начальник потяга. Він має викликати поліцію»
пояснив Толкачов.
Проте він додав, що начальник поїзда не проходить жодних курсів із самооборони:
«Досвіду боротьби в нього немає. Але він запропонує цій особі (нападнику — ред.) ізолюватися».
За словами Толкачова, і в цій ситуації начальник потягу з поїзною бригадою мав ізолювати нападника.
Наразі Укрзалізниця веде перемовини зі страховою компанією для того, щоб компенсувати потерпілій витрати на лікування. Йдеться про страхову, з якою Укрзалізниця має договір.
«Ми також встановлюємо контроль за роботою поїзних бригад, будемо робити перевірки»
переконує директор.
Толкачов згадав, що у потязі «Київ — Донецьк» колись були одностатеві вагони, але вони не мали попиту. Втім пообіцяв розглянути і «таку ситуацію».