<
beta 0.3

Facebook і Instagram: П’ять правил для нового бренду

Найпопулярніші соцмережі в Україні — Facebook і Instagram. Загальна аудиторія 21 млн — близько половини населення країни. Присутність у цих соцмережах давно не побажання, а необхідність.

Матеріал підготовлений засновницею креативного агентства #ODDEE Agency Аліною Циганок, пише НВ.

1. План і цілі

Попри очевидну важливість їх наявності, люди і бізнеси часто покладаються на інтуїцію, коли справа доходить до роботи в соцмережах. Так, ситуативний контент — це завжди добре. Але без плану ви не зможете ані контролювати поточну роботу, ані моніторити свої успіхи.

Почніть з цілей. Найпростіший і найефективніший варіант — побудувати їх за методологією SMART. Абревіатура розшифровується так:

S — specific, конкретний.

M — measurable, виміріваний.

A — attainable, досяжний.

R — relevant, значущий.

T — time-bounded, дедлайн.

Таким чином ваша мета «Набрати якомога більше підписників» перетвориться в «Набрати 5 тисяч підписників за два місяці, з яких 10% здійснюватимуть дії з постами». З такою постановкою завдання працювати набагато простіше.

Також скористайтеся календарем постів для соцмереж. Можете створити власний у гугл доках, можете скористатися потужностями Notion, а можете взяти один з існуючих шаблонів.

2. Визначтеся з платформами

Незважаючи на те, що Facebook і Instagram належать одній компанії і навіть мають спільний рекламний кабінет, їхня аудиторія поводиться абсолютно по-різному. Ба більше, це різна аудиторія. Facebook випереджає Instagram в Україні на 2 мільйони користувачів. Але Instagram впевнено обходить Facebook за аудиторією до 29 років. Тож якщо вам потрібна молодь — має сенс робити акцент саме на Instagram.

Принциповим буде і меседж, який ви будете закладати в пости. Подивіться, як це робить Prada. Попри те, що пости в Facebook і Instagram супроводжуються однаковим віжуалом і майже ідентичним текстом, фб-пост веде на сторінку рекламної кампанії, а інста-пост — безпосередньо в магазин.

3. Чим більше віжуалу — тим краще

Згідно з дослідженням Databox, 60% маркетологів стверджують, що відео — найкращий канал залучення користувачів, 30% роблять ставку на картинки, і лише 10% не відчувають різниці. Це стосується як звичайних постів, так і рекламних кампаній. Пост з віжуалом майже завжди набиратиме більше лайків і коментів, ніж просто текст. Особливо це стосується відео, під яке фейсбук виділив цілий окремий екран у застосунку.

Тому, запускаючи новий бренд, одразу подумайте про те, що ви будете показувати своїм користувачам. Чи зможете це знімати самі? Чи передбачає ваш бренд професійне відео або можна обійтися аматорською зйомкою на телефон? Чи потрібні вам додаткові дизайнери? Все це може сильно вплинути на ефективність роботи в соцмережах, але і значно збільшити кошторис проекту.

4. Не забувайте про сторіз

В Україні не злетів Snapchat, зате злетіли сторіз в Instagram. І тепер це один з найефективніших інструментів залучення користувачів.

Сам по собі Instagram не дозволяє ставити лінки на сторонні ресурси, крім одного посилання в шапці профілю. Не дуже зручно, якщо у вас більше ніж один товар. Але є лайфхак — можна додавати лінки в сторіз за свайпом вгору. Є й труднощі — ви зможете це робити тільки з того моменту, коли на вашу сторінку підпишеться від 10 тисяч осіб.

За даними за 2019 рік, рівень показів stories в світі на 20% нижчий, ніж у постів у стрічці (5% проти 25%). Зате середній показник свайпів вгору досягає 15−25%, що є надпотужним рівнем конверсії.

5. Ловіть хайп

Ця порада згодиться не всім. Часто навіть молоді бренди намагаються будувати свій образ через призму «класичних бізнесів». Але якщо ви хочете привернути молоду аудиторію і готові ризикувати — ловіть хайп. Шукайте те, що зараз у тренді, те, що злітає, і не бійтеся це використовувати у своїх постах і відео. Обігруйте меми, знімайте пародії, робіть пранки, не бійтеся нових соцмереж. Так, ви можете нарватися на хвилю хейту. Але можете і дуже стрімко злетіти. Наприклад, один з наших проектів став фундаментальним для українського реп-андеграунду. Ми запускали його в зеніті популярності реп-батлів. Чи був хейт і порівняння з іншими країнами? Звісно. Чи з’явилися у нас свої фанати? Звичайно. Що найголовніше, нам вдалося не тільки виконати завдання бренду, але й запустити справжнісіньких реп-зірок.


Коментарі

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

The maximum upload file size: 5 МБ. You can upload: image.

Свіже
30.04.2021
Вперше приватні заклади вищої освіти зможуть здійснювати підготовку молодших бакалаврів та бакалаврів за державним замовленням. Таким закладам буде відкрито ...
30.04.2021
Міністерство цифрової трансформації повідомило про можливі технічні проблеми у роботі «Дії». О 14.30 Мінцифри повідомило, що технічні роботи на платформі ...
30.04.2021
Цього року 30-го квітня у християн східного обряду – Страсна, або Велика п’ятниця. Назва походить від виразу “Страсті Христові”. Згідно з Євангелієм, саме у ...
30.04.2021
Під час тисняви на єврейському фестивалі Лаг ба-Омер на горі Мерон на півночі Ізраїлю загинули 44 людини. Більш як 150 людей отримали поранення, шість із них ...
29.04.2021
Верховна Рада призначила новим міністром енергетики Германа Галущенка — віцепрезидента «Енергоатому». За відповідне рішення проголосували 305 депутатів. Про це ...
Оксана Мороз
Оксана Мороз
засновниця ініціативи "Як не стати овочем"